Salgsbetingelser

Salgsbetingelser for Stekle AS

Innledning: Disse betingelsene gjelder for salg av varer fra Stekle AS til forbrukere. Salget reguleres av denne avtalen sammen med relevant norsk lovgivning som sikrer forbrukerens rettigheter. Disse vilkårene er utformet i henhold til anbefalinger fra Forbrukerombudet og er ment å skape en klar forståelse av partenes rettigheter og forpliktelser.

1. Avtalen Avtalen består av informasjon gitt i nettbutikken, korrespondanse mellom partene og disse salgsbetingelsene. Ved eventuell motstrid mellom informasjonskilder, prioriteres direkte korrespondanse og informasjon gitt i nettbutikken.

2. Partene Selger:

  • Firmanavn: Stekle AS
  • Adresse: Morkavegen 2, 6105 Volda
  • E-post: post@kreatekprint.no
  • Telefon: 98697706
  • Org.nr: 926441469

Kjøper er den personen som gjennomfører bestillingen.

3. Priser Alle priser inkluderer merverdiavgift. Totalkostnaden for kjøpet vil være tydelig før endelig bestilling og inkludere alle omkostninger forbundet med kjøpet.

4. Avtaleinngåelse Avtalen er bindende når bestillingen er mottatt av selgeren. Feil i tilbud/nedtegnelser gir ikke bindende avtale hvis det forelå en åpenbar feil.

5. Ordrebekreftelse Umiddelbart etter mottatt bestilling sendes ordrebekreftelse til kjøper, som bør sjekke at bestillingen stemmer overens med ordrebekreftelsen.

6. Betaling Selgeren kan kreve betaling når varen sendes fra selger til kjøper. Spesielle betalingsvilkår kan avtales ved behov.

7. Levering Levering skjer på den måte, sted og tidspunkt som avtalt i bestillingen. Standard leveringstid er innen 30 dager om ikke annet er avtalt.

8. Risikoen for varen Risikoen for varen overgår til kjøper når han eller hun, eller en representant, har overtatt varene.

9. Angrerett Kjøper har angrerett i 14 dager etter mottak av varen i henhold til angrerettsloven.

10. Undersøkelsesplikt Kjøper skal undersøke varen ved mottak for å avdekke eventuelle avvik eller mangler.

11. Reklamasjon og forsinkelse Ved mangel eller forsinkelse må kjøper innen rimelig tid informere selger for å gjøre gjeldende sine rettigheter.

12. Rettigheter ved forsinkelse Kjøper kan holde kjøpesummen tilbake, kreve oppfyllelse, heve kjøpet og/eller kreve erstatning ved forsinkelse.

13. Rettigheter ved mangel Kjøper kan kreve retting, omlevering, prisavslag, heving og/eller erstatning ved mangler.

14. Selgerens rettigheter ved mislighold Ved betalingsmislighold kan selger kreve oppfyllelse, heve kjøpet, kreve renter/inkassogebyr og eventuelt erstatning.

15. Garanti Eventuelle garantier gir kjøperen rettigheter i tillegg til det som følger av loven og begrenser ikke de lovfestede reklamasjonsrettighetene.

16. Personopplysninger Behandling av personopplysninger vil skje i samsvar med gjeldende personvernlovgivning. Kjøperens personopplysninger vil kun bli brukt og lagret så lenge det er nødvendig for å gjennomføre avtalen.

17. KONFLIKTLØSNING Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Kjøperen kan ta kontakt med Forbrukerrådet for å få bistand i en eventuell tvist med selger. Dersom minnelig løsning ikke oppnås etter megling i Forbrukerrådet, kan partene skriftlig begjære at Forbrukerrådet fremmer tvisten for Forbrukertvistutvalget.13 Vedtak av Forbrukertvistutvalget er rettskraftig fire uker etter forkynning. Før vedtaket er rettskraftig, kan partene, ved innsendelse av stevning til Forbrukertvistutvalget, bringe vedtaket inn for tingretten.

  • ITEM BAR TITLE

    Share shipping, delivery, policy information.

  • ITEM BAR TITLE

    Share shipping, delivery, policy information.

  • ITEM BAR TITLE

    Share shipping, delivery, policy information.

  • ITEM BAR TITLE

    Share shipping, delivery, policy information.